Over ons
Facility Cost Control is in 2004 opgestart door Marcel Beisiegel. Al vanaf de beginjaren staat het doel om een langdurige relatie aan te gaan met klanten voorop. Daarom zijn wij bereid te investeren in een relatie en bieden we een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding.

Wat wij beogen is scholen en locaties voor kinderopvang ontzorgen op facilitair gebied, om zo de kinderen en hun begeleiders een schone, veilige en prettige omgeving te bieden, op de meest kostenefficiënte manier. Daartoe zijn wij servicegericht, hanteren we een pragmatische aanpak en denken mee met de klant over de meest praktische oplossingen. Dat intensief persoonlijk contact daarbij essentieel is, spreekt voor zich.

Om ervoor te zorgen dat de facilitaire dienstverlening op rolletjes loopt en vanuit de basis goed geregeld is, functioneren onze managers minimaal op hbo-niveau. Daardoor kunnen zij hun werkwijze gemakkelijk aanpassen aan de behoeften van de klant en tevens rekening houden met de specifieke regelgeving, werkwijze en cultuur in het onderwijs en de kinderopvang.

Marcel Beisiegel

directeur

“Kinderen zijn onze toekomst. Bij het opleiden van kinderen voor onze maatschappij spelen het onderwijs en de kinderopvang een cruciale rol. Ik vind het een uitdaging ervoor te zorgen dat scholen en locaties voor kinderopvang de beschikking krijgen over kwalitatief goede huisvesting en faciliteiten tegen minimale kosten. Mijn bedrijfskundige achtergrond en jarenlange advies-ervaring stellen mij in staat organisaties in de facilitaire dienstverlening snel en vakkundig te beoordelen. Dit resulteert in goede adviezen om deze dienstverlening te verbeteren en goedkoper te maken. Het geeft mij veel voldoening, en toch ook wel een gevoel van trots, als klanten tevreden zijn omdat we boven verwachting presteren.”

Personal touch: “Samen met mijn vrouw en kinderen woon ik in het gezellige dorp Rosmalen. Tijdens het hardlopen geniet ik van de groene omgeving en de prachtige natuur. Ik ga graag naar het theater en hou van lekker koken, maar bovenal van mijn gezin.”

Marcel Lureman

directeur

“Sinds 2002 ben ik werkzaam in de branche Facility Management en vanaf 2008 bij Facility Cost Control. In diverse leidinggevende functies heb ik ervaring opgedaan in het samen met de klant opzetten en coördineren van facilitaire projecten en het aansturen van de organisatie. Kansen zien en benutten, dat is hetgeen waar ik voldoening uit haal. Ik ben erg gedreven in mijn vak en zeer betrokken bij onze klanten, die over mij zeggen dat ik communicatief sterk ben en goed kan samenwerken. Dit vergemakkelijkt het bereiken van een gezamenlijk optimaal resultaat, altijd het hoofddoel. Ik word enthousiast van het samenwerken met klanten en het verder professionaliseren van organisaties. Daarom sluit ik af met een Keniaans gezegde, dat ook voor FCC en onze partners van toepassing is: ‘Wil je snel gaan, ga alleen. Wil je verder komen, ga samen”

Personal touch: “Naast mijn geweldige baan heb ik een prachtig gezin, waarmee ik in de Randstad woon. Thuis geniet ik van mijn Koikarpers-hobby. Daarbij sport ik graag; ik doe met name aan wielrennen en skiën.”

Martin van den Brink

Directeur - bestuurder PCO Gelderse Vallij

De schoonmaakkwaliteit is in de mate verbeterd dat de tevredenheid van het onderwijspersoneel substantieel is toegenomen. Wij waarderen de expertise van Facility Cost Control en stellen de goede afstemming tussen onze vraag en de uitvoering zeer op prijs.

Astrid Reichardt

Manager kindcentra PCO Gelderse Vallei

Een goede communicatie, dat is waarin Facility Cost Control zich onderscheidt. In goed overleg, voornamelijk face tot face, wordt adequaat gevolg gegeven aan onze wensen. Ze leveren zorg op maat per locatie, toegespitst op de soort opvang.

Jan van Tongeren

Projectmanager Fluenta Nieuwegein

Als gevolg van de hogere kwaliteit van de schoonmaak, hebben we nu ook het klantenonderhoud en het contractmanagement ondergebracht bij Facility Cost Control. Het ontzorgt ons enorm, we zijn er heel blij mee.